Kadangi "Samsung Galaxy S10" yra toks populiarus išmanusis telefonas, yra daugybė vietų, kur galima pakeisti ekraną, jei jis sudužo arba įtrūksta. Net jei nenorite išleisti pinigų visiškai naujam prietaisui, už maždaug 100 JAV dolerių galite gauti naują turimo S10 ekraną. Paprasčiau tariant, gauti pakaitinį "Samsung S10" ekraną yra pigu ir paprasta. Viskas, ko jums reikia, tai susirasti nebrangią remonto dirbtuvę su puikiais atsiliepimais, užsisakyti dalį iš "Amazon" ar kitos svetainės ir, vadovaudamiesi jų instrukcijomis, patys pakeisti sudužusį stiklą. Jei galvojate apie galimybę įsigyti pakaitinį "Samsung S10" ekraną, prieš priimdami galutinį sprendimą toliau skaitykite ir gaukite keletą naudingų patarimų. Samsung s10 ekrano keitimas ir specialisto patarimai.
Paprašykite draugų rekomendacijų
Jei kas nors iš pažįstamų neseniai pakeitė ekraną (arba jį pakeitė remonto dirbtuvėse), paprašykite jų rekomendacijų. Tai puikus būdas susipažinti su kai kuriomis remonto dirbtuvėmis jūsų rajone ir sužinoti, koks yra jų klientų aptarnavimas. Jei jūsų draugas neturi rekomendacijų, pasinaudokite internetu ir raskite pranešimų apie vietines remonto dirbtuves. Ieškokite atsiliepimų "Yelp", "Google" ir "Reddit", kad sužinotumėte, ką žmonės kalba apie jūsų apylinkės įmones.
Patikrinkite atsiliepimus ir įvertinimus
Kai rasite kelias remonto dirbtuves arba internetines parduotuves, metas patikrinti jų atsiliepimus ir reitingus. Atsiliepimai yra puikus būdas sužinoti, ką žmonės kalba apie įmonę ar mažmenininką. Svarbu patikrinti ir teigiamus, ir neigiamus atsiliepimus, kad susidarytumėte išsamų vaizdą apie verslą. Skaitydami atsiliepimus ieškokite raudonų vėliavėlių ir teigiamų ženklų. Raudonosios vėliavos apima tokius dalykus kaip prastas bendravimas, neįvykdyti pažadai ir prastas klientų aptarnavimas. Tokių dalykų norite vengti. Teigiami požymiai – tai įvairūs klientai, paprastas užsakymo procesas ir greitas darbų atlikimo laikas. Tai yra dalykai, kuriuos norite matyti.
Patikrinkite garantiją
Kai kuriais ekrano keitimo atvejais gausite garantiją, kuri tam tikrą laiką apima bet kokius defektus. Tai puiku, jei nerimaujate, kad su naujuoju ekranu gali kas nors nutikti ne taip. bet kokia garantija yra geriau nei nieko, tačiau svarbu perskaityti sąlygas ir nuostatas. Ar laikas, per kurį turite pranešti apie defektą, yra per trumpas? Ar yra išimčių ar apribojimų, apie kuriuos turėtumėte žinoti? Tai dalykai, į kuriuos norite atkreipti dėmesį skaitydami garantiją.